Czy to będzie dobra reklama dla stomatologa w Radomiu?


Wiadomość
Autor
alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:51

Czy to będzie dobra reklama dla stomatologa w Radomiu?

#1 Postautor: alexsys76 » 07 cze 2016, 15:12

Witam Państwa. Niedawno dostałem wiadomość z ofertą na pozycjonowanie mojej strony www: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Nie bez powodu podaję podstronę, gdyż agencja SEO która ma potencjalnie zająć się pozycjonowaniem strony, uważa ją za zbędną. Chcą aby dla każdej frazy wyświetlała się strona główna. Wg mnie jest to trochę nie logiczne. Osoba, która poszukuje implantów powinna trafić od razu na dedykowaną pod to hasło podstronę z implantami. Czy w jakiś sposób tak pozycjonować stronę, aby dla różnych fraz wyświetlały się odpowiednie podstrony. Z góry dziękuje za poświęcony czas i odpowiedź na moje pytanie. Sprawdzałem zbliżone rozwiązania dla stomatologów w Warszawie. Tam stomatolodzy reklamują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu słowa dentysta Ursynów pojawiają się podstrony konkretnego stomatologa. Co bardziej interesujące jeżeli wpiszemy stomatologia Ursynów to mam całkiem odmienne rezultaty niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla praktycznie identycznych ciągów znaków wyświetlają się różne strony internetowe. Inne pytanie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne frazy? Po rozmowie z firmą SEO i zadaniu im tego pytania otrzymałem odpowiedź, iż stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to inna fraza do promocji. Czy mają oni rację?. Przykładowo dla tej strony i ciągu znaków dentysta Ursynów w wynikach szukania wyświetla się bardzo często ona na samym początku wyszukań. Nieważne czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Warszawa to przeważnie widzę to samą domenę internetową. Również ciekawym faktem jest, iż dla hasła aparat na zęby Warszawa wyświetla się inna podstrona, a dla słowa ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była reklamowana podstrona. Czy to powszechny zabieg? Jeśli tak, to czemu nie korzystniej promować wyłącznie stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę tworzyć masy tekstów i opisywać każdego zabiegu na kilka stron. Przecież strona firmowa stomatologa na Ursynowie to nie leksykon zdrowia. Chyba, że takie obszerne artykuły są konieczne do skutecznej reklamy strony? Także koszt reklamy na interesujące mnie słowa kluczowe: stomatologia i dentysta na Ursynowie nie jest mały. Myślałem, iż jak dopiszę domenę do kilku blogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie słowa jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być trudne do wypromieniowania. Rozumiem, iż stomatolog Warszawa jest może trudniejszą frazą. Lecz czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?

podobne tematy:

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy to będzie odpowiednia reklama dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?

#2 Postautor: marekwolski » 07 cze 2016, 15:21

Witaj, jeśli chodzi o pozycjonowanie strony w wyszukiwarce internetowej to twój sposób myślenia jest jak najbardziej logiczny. Nie tylko jeśli chodzi o wygodę klienta. Jeśli pozycjonujemy podstrony to po pierwsze minimalizujemy ryzyko otrzymania kary od wyszukiwarki. Po drugie łatwiej jest uzyskać pozycje dla wybranych słów kluczowych. Po trzecie nie mam pojęcia jak tamta agencja interaktywna od pozycjonowania chce upchnąć na jednej podstronie teksty zawierające wszystkie frazy. Reklama zapewne będzie na parę fraz takich jak: dentysta Radom, implanty Radom, protetyka Radom, itp. Więc nie jesteśmy w stanie przygotować przyjaznego dla oka tekstu , który zawiera te wszystkie hasła na stronie głównej. Radzę: znajdź inną firmę do pozycjonowania strony.

podobne tematy:


Wróć do „Na każdy temat - rozmowy niekontrolowane”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości