Czy hasło deska kompozytowa to łatwa fraza do wypromowania w wyszukiwarce?


Wiadomość
Autor
adaswolski
Posty: 10
Rejestracja: 19 maja 2016, 10:58

Czy hasło deska kompozytowa to łatwa fraza do wypromowania w wyszukiwarce?

#1 Postautor: adaswolski » 05 lip 2016, 13:58

Dzień dobry. Chciałby się dowiedzieć czy to duży wysiłek wypromować stronę WWW na frazę deska kompozytowa? Posiadam sklep internetowy, który oferuje ten produkt. Chciałbym własnymi siłami ją wypozycjonować na frazę masaż leczniczy warszawa, lecz nie mam dużego doświadczenia w tym temacie. Czytałem sporo poradników związanych z tematem pozycjonowania stron WWW. Ale nigdy wcześniej nie zajmowałem się tym. Czy osobie nowej w branży uda się przebić przez konkurencyjne strony i umieścić swoją stronę w pierwszej dziesiątce wyników? Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu.

podobne tematy:
Ostatnio zmieniony 19 sty 2022, 15:35 przez adaswolski, łącznie zmieniany 2 razy.

alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:51

Czy słowo kluczowe deska kompozytowa to łatwa fraza do wypozycjonowania?

#2 Postautor: alexsys76 » 05 lip 2016, 14:08

Witaj, kłopot to nie jest dla osoby, która ma o tym pojęcie. Jeśli czytałeś w Internecie o pozycjonowaniu strony to na pewno spotkałeś się z pojęciem odnośników i optymalizacji strony. Oczywiście możesz samemu budować odnośniki do swojej domeny. Pytanie jak dużo jesteś w sanie ich pozyskać i z jakich miejsc. Czym lepszy link, tym trudniej go zdobyć. Nawet jak będziesz już tworzył linki to jak je zaindeksujesz? Ręcznie - to będzie dla ciebie masakra. Rzecz jasna są softy do tego dedykowane. Ale czy warto je kupić dla pojedynczej strony, raczej nie. Wydatek się nie zwróci. Doradzam skorzystanie z pomocy jakieś agencji SEO. Oni to zrobią efektywniej i będziesz miał pewność, że osiągną dobry rezultat. A ty ten czas przeznacz na rozwój swojej firmy.

podobne tematy:


Wróć do „Na każdy temat - rozmowy niekontrolowane”

Kto jest online